کولر گازی به فارسی

بزرگترین وبلاگ فارسی زبان درباره کولر گازی، ترموستات، فن کویل، تهویه مطبوع، کولر آبی و داکت اسپلیت

کولر گازی به فارسی

بزرگترین وبلاگ فارسی زبان درباره کولر گازی، ترموستات، فن کویل، تهویه مطبوع، کولر آبی و داکت اسپلیت

وبلاگ کولر گازی به فارسی سعی در انتشار بروز ترین مقالات و خبرهای تهویه مطبوع درباره محصولاتی همچون کولر گازی و کولر آبی، ترموستات و تجهیزات کترلی، بویلر و دیگ موتورخانه، ن کویل، داکت اسپلیت، تهویه مطبوع ، hvac دارد. امید است هر کاربری که به وبلاگ کولر گازی به فارسی مراجعه می کند بتواند در این زمینه بهترین مقالات را پیدا کرده و سپس تصمیم درستی برای خرید این محصوبلات اتخاذ کند.

اهمیت ورود به سیستم کارخانه دیگ بخار ، SOP ها و
برنامه های فاجعه از قبل تأکید شده است. از آنجا که اندازه گیری می کنم
کیفیت مراقبت از گیاه توسط مستندات خود را دریافت می کند
من فکر می کردم مهم است که به شما بگویم آنچه را که من معتقدم
باید در یک کارخانه دیگ بخار مستند شود.


خوب ، این یک سؤال منصفانه است ، اسناد چیست؟ این همه مستندات است. غالباً نظری می گیرم
از یک اپراتور که چیزی مانند "اگر می خواستم
برای انجام کارهای کاغذی می توانستم کار می کردم! " اینطور نیست
اگر این کار را انجام دهید ، فکر می کنید تنها کاغذهایی که به طور مرتب انجام می دهید پر کردن سیاهههای مربوط است. از آنجا که
سیاهههای مربوط اثبات شما در مورد آنچه انجام می دهید آنها همیشه جزئی هستند
کار یک اپراتور SOP ها ، برنامه های فاجعه و سایر موارد
که من قصد پوشش آنها را دارم که اساساً با یکبار معامله انجام می شود
تعمیر و نگهداری به عنوان مورد نیاز. شما آنها را یک بار و آماده می کنید
در صورت لزوم آنها را تجدیدنظر کنید.
حفظ اسناد و مدارک می تواند تفاوت زیادی در عملکرد گیاه ایجاد کند. گاهی اوقات با من تماس می گیرم
مشتری برای تعیین اینکه چه کسی قطعه ای را ساخته است
تجهیزات ، اندازه آن چیست و در کجا می توانند یک مورد دیگر را بدست آورند. البته این شرایط همیشه بحران است
آنها چون همه چیز فقط خراب است و آنها
به آن نیاز دارید. غالباً من در یک کارخانه هستم که داده های خود را برای یک پروژه جدید جمع می کنم یا برای رفع مشکل مشکلی ندارم
و کشف پلاک نام در یک قطعه از تجهیزات است
یا (1) با هشت لایه رنگ پوشیده شده ، (2) خراشیده شده است
و چکش تا زمانی که فراتر از تشخیص نباشد ، یا (3) به سادگی از بین نرود ... و گیاه یک قطعه از آن را نخواهد داشت
مقاله ای که آن را شرح می دهد. از هر زمان به اطراف گیاه خود نگاه کنید
تجهیزات را تصور کنید و تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد
اگر در صورت لزوم از هم جدا شود!
همین چند هفته پیش من در گیاه با آن بودم
پمپ هایی که آنقدر خراب شده بودند که حتی نمی توانید بخوانید
نام و نشانگرهای سازنده در ریخته گری ، چه رسد به صفحه نام. آنها هیچگونه مستنداتی در مورد آنها نداشتند
آن پمپ ها و بدون هیچگونه قطعات یدکی اگر کسی آنها را شکست
نمی دانم که جایگزینی برای آن پیدا کنید
آنها حتی نمی توانند به فروشگاه پمپ محلی خود بروند و بروند
چیزی که کار کند زیرا آنها هیچ ایده ای نداشتند
ظرفیت یا سر تخلیه پمپ چقدر بود.

یک حرف قدیمی در صنعت ساختمان وجود دارد که
برای همه صدق می کند ، کوتاه و مطمئن است ، "سند یا
فاجعه."
نه تنها به اسناد گیاهان نیاز دارید ، بلکه این موارد نیز وجود دارد
سازماندهی شود من اصرار دارم که طرح برای هر پروژه طراحی شده باشد
لیست تجهیزات و لایحه مواد و مواردی که وجود دارد
درست. وقتی کار انجام شد ، این اسناد تبدیل می شوند
فهرست دستورالعمل بهره برداری و نگهداری
دفترچه راهنما من مشتریانی داشتم که به نظر نمی رسد که اهمیت دهند
آنها و دیگران داشتند که درخواست کردند
هجده نسخه. البته مواردی که از همه درخواست کرده اند
آن نسخه ها هرگز نتوانسته اند یکی از آنها را در کارخانه داشته باشند
وقتی بعدا بازدید کردم
روش من اختصاص هر قطعه تجهیزات است
در کارخانه تعداد تجهیزات 3 رقمی با شروع
101. ترسیم شماره 02 برای هر کار تجهیزات است
لیست که در آن هر قطعه تجهیزات در کنار هم شرح داده شده است
با یک نام مشترک ، اطلاعات تولید کننده (از جمله سفارش فروشگاه ، فاکتور و شماره سریال) و
ملزومات اجرا. نقشه شماره 01 ، توسط
way ، لیستی از نقشه ها است. وقتی تجهیزات یا سیستم ها به کارخانه اضافه می شوند ، نقشه 02 برای آن کار انجام می شود
پس از اولین موارد ، و غیره می شود
به درستی در لیست تجهیزات کاغذی 11 8 8/2 prepared تهیه شده است
یک منبع اطلاعاتی ارزشمند ، تنها و به راحتی در دسترس هستند.
من همچنین یک فهرست الفبایی برای تجهیزات تولید می کنم
که شماره را ارجاع می دهد بنابراین اطلاعات می توانند باشند
موجود در لیست تجهیزات.
مواد توسط لایحه شماره مواد مشخص می شوند
که شامل یک شماره نقشه و قبض شماره کالای ماده از آن نقشه است. شماره نقشه های من همه دو رقمی بود (من هرگز بیش از 99 نمی ساختم)
نقشه ها برای یک شغل) بنابراین می توانید بگویید که یک شماره قبض است
عدد ماده به دلیل داشتن دو رقم و به دنبال آن a
خط و شماره مورد. این به شما می گوید جایی که می توانید
آن را در یک نقاشی (شماره نقشه) و کجا پیدا کنید
شرح داده شده است (در صورتحساب مطالب مربوط به نقشه). اگر
نقاشی وجود ندارد که بعضی از مواد را توصیف کند (به عنوان مثال ، ترسیم نقشه ای از مواد شیمیایی آب وجود ندارد)
من ترسیم می کنم که چیزی جز لیستی از آن ها نباشد
مواد.
تفاوت بین تجهیزات و مواد چیست؟ اگر بتوانم آن را در فضای مورد یک ماده تعریف کنم
روی نقشه این ماده است. وقتی بیش از یک مورد طول بکشد
یا دو خط برای توصیف همه چیزهایی که باید درباره آنها بدانم
این تجهیزات است. این تجهیزات در صورت نیاز به تجهیزات نیز هستند
دفترچه راهنما برای استفاده از آن.
من می خواهم شماره تجهیزات مشخص شده در
تجهیزات و برخی مواد برای تسهیل مرجع
و من هر صفحه از دستورالعمل های O&M را با مهر می زنم
شماره قبل از قرار دادن آنها در صحافی. همه چیز
سپس توسط شماره ها مرتب و ذخیره می شود. من هر گیاهانی را که در آن کار می کنم تشویق کرده ام تا آن قالب را انتخاب کرده و آن را گسترش دهم تا همه چیزهای گیاه را مشخص کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱
دیوید کاپرفیلد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی